Freitag, 15. Januar 2010

Mixed Media macht süchtig! Mixed Media is so addictive!



Ich habe für meine Ausbildung einen Ordner bekommen. Da ich von der Künstlerin Violette Clark inspiriert war, alles zu verschönern, was mir zu langweilig erschien, konnte ich nicht anders, als diesem Ordner auch ein neues Kleid zu verpassen!
Ich verwendete Gesso, Kalenderblätter, Acrylfarben, Caran D'Ache-Kreiden (wasserlöslich), Glitzer und Bastellack, seidenmatt.M


I am working on a degree for psychotherapy and got a folder from my school.
After I got inspired by Violette Clark to transform anything I get in my hands, I could'nt help to do something with my folder!
I used Gesso, calendar-sheets, acrylics, caran d'ache-crayons (watersoluble), glitter and varnish (matt)


Violette's Homepage: http://www.violette.ca

1 Kommentar:

  1. Wow.........i am loving what you have done......so rich and textural....love it love it love it! Thank you so kindly for the mention too. I sure appreciate it.

    Love, Violette xo

    AntwortenLöschen